onsdag 16 december 2009

Det snöar ^^ jippi


Jaha då var det redan onsdag! Herregud vad tiden går fort. Jag hinner inte med ibland XD MEn veckan har varit rätt bra känslomässigt. Men stressmässigt har den varit katastrof hehe.

Vår lilla julgrupp i skolan som skulle ordna med julavslutningsdagen fick lite problem i veckan. Folk som blev utslängda och nummer som försvann från vårat schema. Så det var stressigt att komma upp med en bra plan. Men jag tror nog att allt kommer ordna sig. Jag menar det är ju jag! Hehe. Bara jag är mig själv kommer folk skratta^^

Nej har jag även varit iväg och köpt julklappar till Toshas barn. Hoppas de blir glada för det de får^^ Ska inte avslöja det här...

På fredag är det julavslutningen ju och då kommer det vara fullt upp hela dagen. Åka tidigt till skolan och fixa. Sen ska man festa lite på kvällen. Kommer bli skoj^^
Jag har stora planer inräknade ;) hehe....

Jag har även fått så ont i nacken. HAr nog nått problem och måste gå till läkare. Den är knutor som gör ont. Får kolla upp det men jag är så rädd för alla läkare. Vet inte riktigt om det är den vita rocken eller stetoskåpet som skrämmer mig.... återstår att se...

Jag har även funderat lite, vilket jag gör dagligen såklart^^. Det som tog upp mina tankar en stund idag var faktiskt en helt vanlig fråga som "Hur litar man på sig själv?". Är inte det en fråga som man verkligen vill ha svar på. Jag tror inte det finns en enda människa här i världen som litar på sig själv, för man kan ju inte alltid styra sina egna handlingar. Hmm svår fråga egentligen...

Nej men mitt tips idag är- varje gång du sa någonting du egentligen inte ville säga eller egentligen inte tycker. Så rätta dig själv! Ett steg närmare självtillit. ^^

Allt för idag, Ses i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar