måndag 28 december 2009


Nu har mer än halva lovet gått snart och det känns som om jag inte hunnit med ett skvatt. Känner mig stressad. Jag ska åka iväg på resa om bara några dagarn och mitt pass som jag nyss beställt har inte kommit ännu. Jag känner mig en anning orolig... Sen är jag rädd att jag börjar bli sjuk också, har varit febrig och haft halsont idag. Tycker att det kan vänta lite.Ge mig ca två veckor till i friskt tillstånd. Sen kan jag få bli dödssjuk om så vore... Hhaha

Jag har haft det mycket trevlig de stunderna jag spenderat av mitt lov i Degeberga och Kristianstad. Kanske har funnits nån dag som jag varit i Malmö och haft trevligt innan jag åkte till Dege. Det har tillbringats stor del av den tidsfördelning som man ges med min förtrogne jämnlike Patricia Gerdes.

Helt fantastisk och skimrande person som jag mött. Vi har kanske inte åstadkommit så mycket av våran tid som många andra skulle kunna dock i våra ögon kommer vi fram till mera extraordinära slutsatser. Vi är ett par i vänskapens band som genom telepati har förmågan att förändra världen.
Hhahah

Nu är det nyår som ligger närmast av de händelserna som man ser mycket fram till! Troligtvis kommer det bli awesome^^

Time to sleep..

Gör inget som du inte skulle vilja att nån gjorde mot dig.
VAr bättre än dem!

Allt för idag, Ses i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar