tisdag 12 januari 2010

Vad är du rädd för?

Så var det lovet över! Jag har nu avslutat första dagen i skolan och ska lägga mig inför ytterliggare fler dagar i skolan. Lovet har varit undebart, dock varit lite sjuk men det kan man tackla...

Nyår var mycket roligt! Den höll hus i Degeberga i år och det var fullt upp hela tiden. Drama, komik, terror, romans och thriller - ja allt som en kväll kan innehålla =) Tack till Patricia den gästfria värden.

Resan till Lanzarote var också den mycket trevlig. Vänder skifta mycket men det var ju aldrig kallt. Mycket solandes men inte lika mycket badandes. Jag blev dock sjuk i halva delen av resan och fick ligga inne och tycka synd om mig själv. Jaja lite brun har jag blivit iaf! Hihi ^^.

Till helgen som kommer för den med sig en massa stoj återigen i Degeberga. Cassandra fyller 19 år och det ska firas men stort tjoho! Även ska jag försöka hinna med att träffa de gamla brudarna en sväng. Fartfylld helg^^

jag har läst en mycket bra bok som heter " Vem snodde osten?" och jag läser den om och om igen. Den har hjälp många människor i olika situationer och den hjälper mig verkligen. Det är en bok som jag verkligen rekomenderar och den är inte lång alls. Läses lätt ut på nån timme. Läs den!

Var beredd på förrändringen. Möt den och flytta med den till ett nytt ställe.

Allt för idag, Ses i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar