söndag 17 januari 2010

Se upp för flygande isbjörnar med flytväst på gatorna med enkelriktat!

Vilken helg säger jag bara. Ligger nu i sängen och kan inte somna. Går i genom helgens bravader i huvudet.

Det hela började ju i fredags efter skolan. Då stack Joanna,Antonina,Sandra, Therese, Mio och jag hem till mig och lyssnade igenom gammal 90 tals musik och drack och åt. När de glada damerna dragit sin kos så drog jag istället hem till Christians lya och träffade han och muhannad och kim. Det var en oförglömlig kväll. Tror jag var hemma vid fyra på morgonen, men minnet svek lite.

På lördagen var det raka vägen hem till Degeberga tillsammans med Teodhor och Alex. För Cassandra fyllde 19 år och det var lite party. Där var det riktigt skoj. Träffade en massa gammla vänner och bekanta och även lite nya folk. Jävligt trevligt att snacka ifatt allt man missat. Men tyvärr klantig som jag är så slutade min kväll inte så bra. Jag var bambi på is bokstavligt talat! Jag halkade på is och slog i mig. Armbågen blev reällt svullen och ja jag fick åka hem. Tänkte först dra en runda inom sjukhuset men pallade inte med det. Så stack hem och lindade in armen och la mig. Den natten sov jag icke mycket kan jag berätta. Alkoholen började ju gå ur min kropp och då kom känseln tillbaka.

PÅ söndagen vaknade jag upp med värsta värken i hela kroppen. Rumpan kan jag inte sitta på elelr gå ordentligt. Vänstra armen är lite stel och nått litet blåmärke på. Men högra armen är ju helt sönder. Blå och rödsprängig. JAg kan itne anvönda den alls. Så jag har knarkat Ipren idag. Men får nog åka till vårdcentralen snart. Troligtvis har jag en ordentlig stukning eller en spricka. Tills dess ser jag ut som en gorilla^^

Imorgon är det skola på gång! trist.. men va fan. Lika bra att tuta och köra:) PÅ fredag är det party igen Juh. Min och Christian fixar fest. Så det ser jag framemot som fan. Ska ju ta igen det jag missade så abrupt i lördags :P heheh

GO whit the flow ^^

Se upp för flygande isbjörnar med flytväst på gatorna med enkelriktat!

Allt för idag, Ses i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar