måndag 25 januari 2010

Innan solen gick ner.....Imorgon

Nu är det faktiskt på tok för kallt! Jag har fått nog! Jag protesterar! Nu tycker jag och många mer med säkra bevis att det är dags för våren att ta sina första kliv ur grottan.

I övrigt har början på veckan varit ett riktigt äventyr för mig. Kan verkligen inte sova om nätterna så jag måste nog på något sätt ändra tillbaka hela min dygnsrytm. Plus att skolan är faktiskt mycket nu så om någon letar efter mig behöver ni bara gräva fram mig under en 7 meter hög bokgömma.

Idag hände en mycket rolig sak. JAg och JOanna skulle gå över övergångsstället idag hem till mig. Så går det en kille runt 15 bast och spottar kaxigt åt sidan och sätter på ett riktigt " Yeah I'm so cool baby " smile och går den humptydumpty-gångstilen jag inte sätt sen man var 13 år. Så ska vi då gå förbi han så bara hoppar han åt sidan nästan in i mig i en liten pose och stannar så i nån sekund för att senare gå lika löjligt iväg på sin lilla promenad. Jag och JOanna kan verkligen itne hålla oss för skratt. Det var sannerligen en mycket rolig händelse i mitt liv just nu och det ska jag tänka på så fort jag har tråkigt.


Jag har funderat som alla andra dagar. Vem fan kom på att man ska ha obehagliga kläder på sig för att vara fin? Hur kan man se fin ut om man sitter och ser ut som man just i det ögonblicket blir utsatt för kinesisk tortyr? heheh

Har du träffat katten i spegeln bortanför portgrinden till Huset vid dammen? Nej trodde inte det heller....Men då kanske det är dags att du tänjer på gränserna lite och går dit?

Allt för idag,Ses i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar